dijous, 22 de desembre del 2011

DARRERES SENSACIONS !!


A dos dies de nadal, amb un munt de feina per fer, a punt de presentar el nostre projecte als companys, mirant enrere i fent repas de tot el treball realitzat fins ara la sensació és de satisfacció.





Satisfacció per haver pogut complir amb una sèrie d'objectius que m'havia marcat des del principi i que sincerament en molts moments he pensat que no podria complir. Satisfacció per haver treballat en equip, que en dos anys de treball a la UOC no havia tingut oportunitat de fer mai i que m'ha permès conèixer persones excepcionals, que m'han enriquit gràcies als seus coneixements però sobretot a nivell personal.

Durant aquest període passes moments durs, moments en que et falten hores al dia, moments en que les idees no surten, moments en que no saps per on tirar.... però us asseguro que el resultat és més que positiu. Quan tot està a punt d'acabar surts victoriós amb un tou de coneixements nous i amb moltes anècdotes i situacions, positives la majoria però també negatives, que poder compartir amb el teu entorn més proper.




Crec que no m'ha tocat la loteria, un altre any serà, però estic convençuda que la millor loteria és tenir la opció de lluitar i treballar cada dia amb salud i rebre després el millor premi:
la satisfacció d'haver donat el millor de tu mateix.

Bones festes per tothom !!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada