divendres, 9 de desembre del 2011

SENSACIONS FINALS !!

Ara que queda poc per acabar la PAC-3 m'agradaria exposar les meves sensacions sobre el treball en grup.

És curiós que al principi de l'assignatura se'm feia una muntanya poder fer un treball virtual asíncrona i la veritat és, que aquesta sensació em va aclaparar una mica, de fet una mica bastant.



Amb el temps, vaig anar veient les avantatges de compartir amb companys que tenen molt a aportar un projecte tan enriquidor. Crec, que en el que es refereix a les competències TIC he aprés un tou i veig dia a dia, que puc utilitzar eines com els mapes conceptuals, l'edició d'una wiki, el gestor bibliogràfic , li diré Zotero que ara ja li tinc confiança, a la meva vida diària, tant en altres assignatures de la UOC com a la vida laboral.


* Sens dubte aquesta ja no és la meva imatge !!!!

De manera que ara sento que formo part d'un grup cohesionat, que tinc el recolzament constant d'ells si necessito ajuda i les sensacions inicials han canviat al 100%.
El que sí és cert, és el ritme vertiginós de l'assignatura, ha sigut com fer una regressió a l'època d'exàmens de l'Institut però amb la diferència, que el professor, en aquest cas consultor, ha estat present constantment per tranquil.litzar-nos, orientar-nos i ha estat més que flexible en totes les qüestions que li hem pogut reportar.
En definitiva, cada dia estic més motivada i ara em sap greu que s'acabi l'aval.luació continua, és com quan un llegeix un bon llibre i no vol que acabi....


Això em fa reflexionar sobre : com el temps posa les coses al seu lloc i no fa falta preocupar-se per coses que encara no han passat.... per què potser, no passen mai. Així que el meu consell és :
a disfrutar de tot el que fem a la vida i a gaudir-ne al màxim !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada