dimecres, 14 de desembre del 2011

CADA VEGADA MÉS A PROP DEL FINAL


He de confesar que tota la meva vida he estat una apassionada de la història i més concretament, de l'Edat Mitjana, i per a mi poder enllaçar aquesta passió amb el projecte d'aquesta assignatura ha estat un autèntic plaer.

M'agradaria deixar per escrit el que he sentit durant aquest període com a petita conclusió o epitafi, tot i que prefereixo : conclusió , de fet és una necessitat personal d'expresar-ho.


De la mateixa manera que Indiana Jones viatja al passat més llunyà per a trobar veritables tresors, jo vaig iniciar un trajecte apassionant fa dos mesos que ara, consultant la wiki de Decemdue,
m'he traslladat a l'antiguitat, a l'edat mitjana, a l'Edat moderna i a la època contemporània, regalant-me la millor troballa: la veritable història de la divulgació científica al llarg del temps.



No ha estat fàcil, però sens dubte sí apassionant. He pogut veure, com si d'una pel.lícula seqüencial es tractés, persones anònimes escrivint en pedra, en papir, en còdex, imprimint en paper, publicant notícies; fins l'actualitat on la difusió i la divulgació són les pedres angulars de la societat: canals de televisió, diaris,internet....



Un llarg viatge, amb un resultat enriquidor: el descobriment de patiments, de submissions, de manca de coneixement, de grans inventors, de personatges il.lustres i de nous mitjans que ens ubiquen a la època del saber.



Vull acabar aquesta conclusió donant les gràcies: Gràcies a totes les persones que van viure i van morir amb una única missió: conservar i difondre la cultura. Gràcies a totes aquelles ments privilegiades que han convertit la història en un llegat incalculable de valor... i sobretot Gràcies a totes aquelles persones anònimes que amb les seves inquietuds van lluitar contra impediments, de tot tipus, per tal de que, a dia d'avui, en ple segle XXI, siguem una societat privilegiada en coneixement.
A TOTS ELLS GRÀCIES !!

El meu millor tresor ja l'he trobat, he ampliat el meu coneixement tant a nivell d'èines de la web 2.0., com a nivell d'història, així que per a mi: OBJECTIU ACONSEGUIT !!
Ara toca entregar aquesta PAC i afrontar la part final de l'assignatura amb tota la il.lusió del mon.
SOM-HI DONCS !!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada