dimarts, 22 de novembre del 2011

INICI DE REDACCIÓ I MAPA CONCEPTUAL !


Ara ja estem de ple en un altra fase del nostre projecte. La veritat és que personalment és l'etapa que em fa més il.lusió. Imagino que quelcom així, salvant les
distàncies, deuen sentir els escriptors quan passen temps documentant-se i arriba el moment de posar-se " fil a l'agulla " i començar una novel.la, per exemple.



He descobert que m'apassionen els reptes, abans em produïen certa inquietud però ara quan se'ns planteja per exemple, fer un mapa conceptual m'assalta una curiositat enorme per saber en què consisteix i com el puc fer. De igual manera, estic desitjant començar a redactar el treball i més endavant quan toqui fer la posada en comú amb els meus companys unir-lo, com s' uneixen les peces d'un puzle.



Aprofitaré doncs aquesta empenta d'il.lusió per intentar
materialitzar tot el que espero que sigui la meva part del projecte i continuaré encuriosint-me cada vegada que el Joan ens plantegi un repte nou.

Aprofito per a dir, que l'experiència de treballar en equip és molt gratificant ja que et permet salvar la virtualitat dels estudis de la UOC, i tenir companys que tot i que presencialment no estan al teu costat, els acabes tractant i coneixent com si fossin els teus companys de feina.


Sens dubte, una bona experiència vital !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada